Sunday, January 28, 2007

"ЯАГААД" уу эсвэл "ЯАЖ" уу?

Асуудал гэдэг хүн бүрт байдаг. Тэр их шударга учир хүмүүсийг хэзээ ч ялгавар үздэггүй. Эрэгтэй эмэгтэй, хөгшин залуу, баян ядуу түүнд огт хамаагүй. Бүгдэд тэгш эрхтэйгээр үйлчилэхээ тэр мэднэ.

Харин бид түүнд хэрхэн хандаж, ялж байгаагаа бидний амьдралын амжилт тодорхойлогдоно.

Хүмүүс ЯАГААД гэж асуух их дуртай. Надад яагаад мөнгө олдохгүй байна, намайг яагаад өвчин ороогоод байна аа, Доржоос би илүү атал дарга түүнд яагаад илүү ханддаг байна аа, бүгдийг хийхийн тулд хичээж байхад бүх зүйл яагаад урвуугаар эргэдэг байна аа, намайг яагаад залуучууд тоодоггүй юм бэ, яагаад, яагаад, ... Эцэс төгсгөлгүй Яагаад.

Тэгвэл бид өөрсдөөсөө яагаад гэж асуулгүй ЯАЖ гэж асуугаад үзье. Би яаж мөнгө олж, санхүүгийн асуудлаа өөд нь татах вэ, би яаж өвчнөө эдгээж, эрүүл чийрэг алхах вэ, Доржоос би илүү тул даргадаа яаж илүү гэдгээ харуулах вэ, бүгдийг хийхийн тулд хичээж байхад бүх зүйл урвуугаар эргээд байгааг яаж засах вэ, залуучуудын ардаас өөрийгөө гүйлгэхийн тулд би яах вэ, яаж, яаж, ... Эцэс төгсгөлгүй Яаж.


Одоо ямар санагдаж байна.
Хоёр асуулт зарчмын хувьд онцын ялгалгүй харагдаж байж магадгүй л дээ.

Гэхдээ эхний асуултыг асууснаараа бид юу ч хождоггүй. Асуудлыг улам өөхшүүлж, хүндрүүлэн, зууралдаж, ийм явдал тохиолдсонд нь эвлэрч чадахгүй бухимдаж, уурлаж, уйлахаас цаашгүй.

Харин тэгвэл "яаж" гэж асууснаар юуг хожих вэ. Ямарч байсан тулгараад ирчихээд байгаа асуудлыг хүлээн зөвшөөрчихсөн байна. Зөвшөөрснөөрөө бид түүнд бууж өгсөн хэрэг биш, түүнээс гарах арга замыг өөрсдөөсөө асуун, хайж эхэлсэн харагдаж байна. Та ухаан төгс хүн тул асуултандаа хариулт авч л таарна!

Маш том ялгаа байна.


Магадгүй амжилтанд хүрсэн хүмүүс энэ асуултандаа хариулт авч чаддагтаа л тийм болсон байх.

Харин та одоо өөрөөсөө юу гэж асуух вэ?

1 Comments:

At May 16, 2007 at 2:27 PM , Anonymous Anonymous said...

thanks man. umnu ni yagaad, yaaj 2iin yalgaag olj haraagui yavj

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home