Tuesday, November 13, 2007

Copyright © Baljka

Саяхан манай найз надад чиний блог нэгэн сэтгүүл дээр гарсан байна гэж хэллээ. Компьютертийн холбогдолтой сэтгүүл байсан гэсэн. Би IT чиглэлийн хүн атлаа энэ чиглэлээрээ ер юм бичдэггүй болохоор Блог гэж зүйлийн тухай дурьдахдаа миний блогийг харуулсан байх гэж бодлоо.
Нэг их сүртэй юм байхгүй байх гэж бодсон ч гэсэн миний баярласныг хэлээд юу гэхэв. Тэгээд энэ билчлэгээ бичих санаа төрлөө.

Миний блогт байгаа бүх зүйлийг өөрийн болон бусдын тусын тулд ашиглаж болно. Яагаад гэвэл би энэ бүгдийг та бүхэнд уншуулахын тулд л бичсэн шүү дээ. Та миний бичлэгээс авч ашиглаж байгаа нь миний уншуулах хүний тоог нэмж өгч байна л гэсэн үг. Мөн би энэ бүгдийг өөрөө зохиогоод биччихсэн юм байхгүй. Хэн нэгэн ухаантай хүнээс сонссон, ямар нэгэн сайхан номноос уншсан зүйлсийг өөрийн үгээр баяжуулж бичсэн байдаг. Тухай бүрд нь би хэнээс авсан, яаж мэдсэнээ дурьдаж байхыг хичээдэг.

Хэрэв та миний блогоос хэрэгтэй зүйлээ олсон бол би баярлана. Мөн авч сайн зүйлд ашиглавал бүрч их баярлана. Харин тэр буланд нь жижигхэнээр Балжка-гаас авлаа гэх юм бол би ч нистэлээ баярлах болно шүү блог уншигчид аа.

6 Comments:

At November 13, 2007 at 4:23 PM , Blogger Unknown said...

Балжикаа анд минь миний баннер ямар ч дээр залраав дээ. Чи гоё бичлэгүүд бичдэг шүү байнгын уншигч байдаг мөртлөө байнгийн комментчин байж чаддаггүйд соррий. Одооноос эхлээд байнгийн комментчин байя ... Бас хүн амитан блоггер нөхдийг уриалан дуудий ... Нөгөө миний тухай бичлэгээ хурдан бичээчээ ...

 
At November 13, 2007 at 4:30 PM , Blogger Unknown said...

ер нь хүний бичсэн бичлэгийг нэрийг нь дурдалгүйгээр өөрий блогт нийтлэнэ гэдэг бол бүдүүлэг хувиа хичээсэн хэрэг_.

 
At November 13, 2007 at 5:34 PM , Blogger Pearle Deppsu said...

Аанхаа, Балжка гэж одоо би саналаа. Нөгөө манай сургуулийн залуу шдээ тээ, бас USI-д байсан байхаа. Тийн тийн.

Амжилт...

 
At November 14, 2007 at 9:04 AM , Blogger baljka said...

Хархүү андынхаа талаар нэлээн сайн бодож байгаад бичих байх даа.
Санал дэмжиж коммент үлдээсэн та нартаа баярлалаа.

 
At November 16, 2007 at 9:45 AM , Blogger byambaa said...

dajgui blog bnaa. amjilt husey.

 
At January 21, 2008 at 1:40 PM , Blogger gegeen said...

www.gegeen.com -g links dotor chini nemuulyee. tsogoo namaig blogiin ezduudtei ni sain hariltsaad, link add hiilgej boldog gesen yum

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home